KÖNYVEK ÉS KÖNNYEK

Egy könyv(ajánló) vagyok csupán a sok közül.

Vásárlás vagy kölcsönzés?

Ti honnan szerzitek be az áhított könyveket?

Vásárlás vagy kölcsönzés által?

Könyvesbolt vagy antikvárium vagy vinted vagy moly vagy honnan?

Baráttól kölcsönkérni vagy kivenni a könyvtárból?


Én az idei évben úgy döntöttem, hogy a kívánságlistámon lévő könyveket, amennyiben elérhető, könyvtárból szerzem be. Beiratkozásom napján hirtelen felindulásból kikölcsönöztem néhány könyvet, ami elérhető volt.

Az idei első könyvtári nap során hazavittem magammal:

Jenny Mollen - A lájkok városa

Gárdonyi Géza - Ida regénye 

Arikawa Hiro - A búcsúzó macska 

Cowley Heller, Miranda - Papírpalota 

Első körben február 9-ig lehetnek nálam a fent említett könyvek. A könyvek közül már elolvastam A lájkok városát, illetve már lassan befejezem A búcsúzó macskát is.


Megjegyzések

back to top