KÖNYVEK ÉS KÖNNYEK

Egy könyv(ajánló) vagyok csupán a sok közül.

Stephanie Garber - Egy átok az igaz szerelemért



A trilógia befejező könyve. Méltó lezárását kapta meg véleményem szerint Evangeline Fox. Kinyitottam a könyvet, mely nemrég jelent meg magyarul, majd kisebb megszakításokkal akkor tettem le ugyanaz nap, amikor befejeztem és fellélegeztem. 

Azok, akik olvastak már Stephanie Garber írónőtől biztosan ezt a trilógiát is nemcsak kezükbe veszik, hanem elolvassák. Nekik biztosan nem kell külön ajánlani ezt a könyvet.

Akik pedig, akik még nem olvastak tőle, bátran ajánlom ennek az első kötetét, Volt egyszer egy összetört szív címmel.

Mi várható?
Csodásan megírt mondatok a környezetről, az elképzelt világról, részletgazdag leírások, meseátokkal teliszőtt izgalmas világ. Gondosan felépített világ, ahol mindennek megvan a maga szerepe. Tetszik, hogy nem lehet csak úgy mindent is megtenni mindenféle következmény nélkül, hisz a varázslatoknak ára van.
Kérdés, megéri-e megfizetni. 

Nehéz erről most spoilermentesen írni, amíg még gondolkodom a Fenséges Északon megtaláltok...



Megjegyzések

back to top