KÖNYVEK ÉS KÖNNYEK

Egy könyv(ajánló) vagyok csupán a sok közül.

Christelle Dabos - A tél jegyesei


 
Elkezdtem olvasni Christelle Dabos híres Tükörjáró sorozatát. Az első kötet, A Tél jegyesei műfaját tekintve állítólag ifjúsági fantasy. Gyakorlatilag én nem adnám tiniknek, a kötetet és valószínűleg az egész sorozatot alsóhangon is 16 évhez kötném. De nem én döntöm el. :D 

Kedves, habosbabos könyvre vágytam, erre bummm, egy emberi gonoszsággal, cselszövéssel teli könyvet kaptam. Kreatív világépítés, szépen lassan kibontakozó szálak, érdekes népek különböző adottságokkal. A főszereplő szimpatikus, de gyanítom, hogy a karakterfejlődések java még hátravan.

Nem akciódús, ellenben részletgazdag, peregtek az oldalak a kezem alatt. 

Nagyon szélsőséges kritikákat olvastam a könyvről, én azt mondanám, hogy az írónő kitalált egy világot, amit az elejétől kezdve a végéig be szeretne mutatni az olvasójának. Szerintem ez értékelendő, nem egy gyors pikk-pakk letudtuk és olvassunk mást a hozzáállása.

Ajánlom azoknak, akik szeretik az ilyen típusú műfajű könyveket és elfogadják, hogy szépen lassan épül fel a világ, és kerülnek helyére az apró mozaikdarabok.

Én várom, hogy kikölcsönözzem a második kötetét.



Megjegyzések

back to top