KÖNYVEK ÉS KÖNNYEK

Egy könyv(ajánló) vagyok csupán a sok közül.

Colleen Hoover - Minden tökéletesed


 

Az első CoHo könyv, amit a kezembe vettem a témája miatt. Házasság és meddőség.

Colleen Hoover nevével sokszor találkozom a könyves csoportban, könyvei közül kettő ragadta meg csak a figyelmemet, ezek közül az egyik a Minden tökéletesed.

Igen, engem is rögtön kiborított a címe. De a könyv elolvasásakor bebizonyosodik mennyire helytálló mégiscsak.

Néhol könnyed, néhol szívfacsaró volt olvasni. Nem is tudom kiknek ajánlanám. Az első csoport, aki eszembe jut, nyilván adott, azon nőknek, akik szintén küzdenek a gyermekvállalással vagy valami oknál fogva nem születhet gyermeke. Segíthet a gyászban, a házasság újraélesztésében.

A könyv fő üzenete számomra, hogy beszélni kell egymással. A szerző a női oldal gondolatait tűpontosan visszaadja, de pusztítóan hiányos a házastársak közötti kommunikáció. 

A könyv felépítését tekintve múlt és jelen idősíkok közötti váltakozásából áll. Magával sodornak a fejezetek, egy nap alatt sikerült elolvasnom.

Gondolkodtál már azon milyen házasságot szeretnél? (Már ha egyáltalán szeretnél. :D ) Szerintem a következő éri meg:

"Egy darabig hiányzott, de így, hogy volt időm átgondolni, rájöttem, hogy igazából semmi közös nem volt bennünk. Nem volt értelme. Szerettem, de szerintem nem úgy, hogy kibírjon egy házasságot. Ezt úgy mondod, mintha a házasság egy 5-ös erősségű hurrikán lenne. Nem mindig. De szerintem igenis akadnak 5-ös erősségű pillanatok minden házasságban."

"Most jövök rá, hogy két ember elveszítheti a reményét, a vágyát vagy a boldogságát, ám mindezeknek az elvesztése nem jelent vereséget."

 Erre az utazásra hív minket ez a könyv. Segít átvészelni a nehéz éveket. 


 

 

 

 





Megjegyzések

back to top