KÖNYVEK ÉS KÖNNYEK

Egy könyv(ajánló) vagyok csupán a sok közül.

Robert Kiyosaki - Gazdag papa, szegény papa

 


Mit ültethetünk át a gyakorlatba 2024-ben egy olyan pénzügyi oktatókönyvből, amit 1997-ben írtak?


A könyv bemutatja miben tér el egy gazdag és egy szegény ember gondolkodásmódja, gyakorlati példákon keresztül, melynek sok része mosolyognivaló, de néhány alapgondolat azért használható.


Őszintén nem szeretem a szájbarágós, sok oldalról elmondom a lényeget típusú könyveket, bár kétségkívül hatásosak. Számomra kicsit bicskanyitogató a könyv stílusa, ugyanakkor érződik az író szándéka, ezért könnyen átlendültem ezen.


A következő pontokat jegyeztem fel magamnak:

  • Fontos a pénzügyi IQ fejlesztése.
  • Egyszer nyerünk, másszor tanulunk.
  • Érdemes sok témában tájékozott lenni.
  • Minél jobban tudunk kommunikálni, minél jobban tudjuk kezelni az elutasítástól való félelmünket, annál könnyebb lesz az életünk.
  • A személyes siker alapköve az eladni tudás - vagyis meg kell tanulnunk kommunikálni másokkal, legyen az ügyfél, alkalmazott, főnök, házastárs vagy gyerek.

Sosem veszik el az önmagunk fejlesztésére fordított idő. Örülök, hogy elolvastam ezt a könyvet.




Megjegyzések

back to top