KÖNYVEK ÉS KÖNNYEK

Egy könyv(ajánló) vagyok csupán a sok közül.

Matt Haig - Éjfél Könyvtár



Ezt a könyvet még januárban kaptam kölcsön Timi barátnőmtől, de a mai napig nem kezdtem bele. Ma viszont kezembe vettem és elolvastam.

Magával ragadott, mert engem is mindig érdekelt a könyvben kibontott téma. Mi lett volna, ha... Milyen lenne az életem, ha akkor másképp döntök?

A főszereplővel nagyon könnyen tudtam azonosulni, ezért nem is tudtam letenni.

Létezik tökéletes élet? Tökéletes döntés? Neked milyen mondatokat tartalmazna életed Megbánás Könyve?

A fejezetek rövidsége segíti, hogy pörögjenek a lapok, de az író stílusa is hozzájárul ehhez. Az Éjfél Könyvtár gondolkodásra késztet, ugyanakkor tanít is.

Nagyon ajánlom! 😊


Álljon itt még a kedvenc részletem belőle:

"A vulkánok paradox tulajdonsága, hogy a pusztítás és az élet szimbólumai is egyben. Miután a láva lehűlt és lelassult, megszilárdul, majd idővel föld lesz belőle - gazdag, termékeny föld."


Megjegyzések

back to top