KÖNYVEK ÉS KÖNNYEK

Egy könyv(ajánló) vagyok csupán a sok közül.

Gárdonyi Géza - Ida regénye

 


Visszatértem. Az olvasáshoz is. Nagyon sűrűvé vált az elmúlt másfél hónapom és egyszerűen nem olvastam. Se erő, se kedv nem volt, csak fáradtság. Lassan kilábalok a fáradtság sötét bugyrából és ezennel jelentem...táttárárá!

Befejeztem Gárdonyi Géza Ida regénye című művét.

Nagyon nehezen indult nálam ennek a könyvnek az olvasása, nehezen ragadott meg, de most a húsvéti hétvégén megtörtént az áttörés és magával sodort ez a korrajzba bújtatott érdekes szerelmi regény.

A regény ugyan lassabb tempóval indul, de amint a kényszerházasság által összeköttetett ifjú pár Münchenbe költözik, a cselekmények gyorsulnak, ellenben az egymás iránt való érzelem szépen lassan bontakozik ki közöttük.

Kiknek ajánlom a könyvet?
- Akik szeretnének magyar szépirodalmat olvasni.
- Akik szeretnének bepillantást kapni a századfordulós nők helyzetébe.
- Akik szeretnének egy nem giccses, de kedves szerelmi történetet.

Szóval, olvasni jó!

Megjegyzések

back to top